Už dva a půl roku.
Začínala jsem na pozici zákaznického servisu, kde jsem byla úplně sama. Tady jsem řešila požadavky majitelů i podnájemníků, lehkou administrativu, účastnila jsem se porad, přinášela nápady na zlepšení. Hodně jsem se taky vzdělávala sama, spoustu jsem se toho naučila třeba o našich softwarech. Postupem času ke mně přibyl kolega a já se v roce 2020 stala vedoucí zákaznického servisu, který má aktuálně šest lidí a dál se rozšiřuje. A protože se nám daří plnit cíle a plány a přicházet s nejrůznějšími inovacemi, tak jsem byla povýšena na ředitelku celé produkce. Teď pode mě spadá nejen zákaznický servis, ale i tým technických služeb.
Budete dělat něco, co má smysl. I když to zní jako klišé, tak VITOM je specifická firma, ve které to opravdu platí. Chceme pomáhat a ten vnitřní růst a seberozvoj, který tady člověk může mít, je neuvěřitelný. Navíc se tady naslouchá úplně všem a je jedno, na jaké pozici jste.
Chtěli byste se stát součástí našeho týmu? Dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis na kariera@vitom.cz. Rádi se s Vámi setkáme.