Nejprve si od vás převezmeme kompletně přichystaný byt, v tzn. „stavu 0", tedy čistý, vymalovaný a nepoškozený. Peníze od nás Vám začnou chodit v okamžiku, kdy najdeme slušného Podnájemníka, nejpozději však po uplynutí dvou kalendářních měsíců.
Konkrétní příklad výpočtu může vypadat následovně:
Úhrada služeb a energií se skládá ze 2 složek. Ze složky související s užíváním bytové jednotky a složky týkající se vlastnictví.
Složky související s užíváním bytu hradíme my. Mezi ně patří například ohřev teplé, studené vody, výtahy, úklidy apod. Dále jsou zde zahrnuty další poplatky, jako například plyn a elektřina. Tyto energie přepisujeme na sebe. Veškeré starosti a jednání s dodavateli tak přebíráme my.
Složku související s vlastnictvím hradí majitel nemovitosti. Do této části spadá například fond oprav, odměna statutárnímu orgánu či pojištění nemovitosti.
Samostatným nákladem bývá internet. V tomto případě majitelům doporučujeme, aby vypověděli smlouvu se stávajícím poskytovatelem a podnájemníci si internet řeší vlastní cestou.
V našem i vašem zájmu je, aby byla nemovitost v co nejlepším pořádku. A právě z tohoto důvodu probíhají kontroly bytu v pravidelných intervalech. Přičemž první se uskutečňuje po 3 měsících od nastěhování podnájemníka. V průběhu této návštěvy ověřujeme, zda nájemník dodržuje smluvené dohody. V případě, že tomu tak není, sjednáme nápravu.
Těchto kontrol se může v případě zájmu zúčastnit i majitel. Pokud se rozhodne tuto možnost nevyužít, pak mu posíláme e-mailem report, ve kterém obdrží náš komentář včetně fotografií.
Následné kontroly probíhají v horizontu jednoho roku. V případě, že obdržíme například stížnosti sousedů, pak přistupujeme ke kontrolám častějším.
Při výběru vhodného podnájemníka jsme na jedné lodi. Podpisem nájemní smlouvy přebíráme zodpovědnost za stav vašeho bytu a jsme zavázáni vám jej za pár let vrátit v původním stavu. Proto u každého zájemce kontrolujeme dostupné registry, bereme v úvahu dispozice konkrétního bytu.
Naši makléři mají dlouholetou praxi, zkušené oko a jsou motivovaní problémům předcházet.
Inflace jako taková nutně nemusí znamenat zvýšení nájmu, nájemní smlouvy inflační doložku neberou v úvahu. Existují ale faktory mimo inflaci, které zohledňujeme. Mezi ně patří například skokové zvýšení nájmu. V otázce navýšení nájmu jsme vždy otevřeni diskusi s majitelem.
Coby majitel nemovitosti můžete smlouvu vypovědět hned z několika důvodů:
Majitelé ovšem mohou dát výpověď i v případě, kdy jsou spokojeni. Pokud například nastane situace, že potřebujete byt pro své vlastní potřeby, případně chcete řešit prodej bytu.
K dnešnímu dni jsme řešili pouze 3 případy výpovědi smlouvy dle požadavků našich klientů, kterým se vždy snažíme vyjít vstříc.
Výše provize pro službu GarantovanyNajem.cz souvisí s délkou uzavřené smlouvy. U smlouvy uzavřené na 2 až 7 let, je výše provize v hodnotě 20 % z ceny tržního nájmu. Pokud je smlouva uzavřena na dobu delší než 7 let, pak je provize ve výši 15 %.
Koronavirus měl vliv na řadu oblastí, včetně realitního trhu. Zaznamenali jsme pokles poptávky klientů v Praze i Brně. Podnájemníci se současně snaží domluvit nižší cenu nájmu a reálně tak ceny nájmů v Praze klesají až o 10 %. Máte další otázky? Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Jsme tu pro vás.