Přidejte se k nám 
a nastartujte svoji kariéru

Službu GarantovanyNajem.cz jsme vymysleli v roce 2014 a od té doby ji úspěšně provozujeme. Naším cílem je rozšířit službu do všech regionů a k tomu potřebujeme lidi naladěné na stejnou vlnu. Nejste to náhodou vy?

Proč pracovat s námi?

 Pomáháme lidem s uchováním hodnoty bytu
Pomáháme lidem s uchováním hodnoty bytu
 Nabízíme službu, která klientům dává smysl
Nabízíme službu, která klientům dává smysl
 Pronájmem bytů kultivujeme realitní trh
Pronájmem bytů kultivujeme realitní trh
 Stavíme na dlouhodobých vztazích s klienty
Stavíme na dlouhodobých vztazích s klienty
 Chováme se ohleduplně a ekologicky
Chováme se ohleduplně a ekologicky
 A jsme parta skvělých lidí, kteří se podporují
A jsme parta skvělých lidí, kteří se podporují

Kdo se nám hodí do týmu právě teď

Chceme poznat pohodové parťáky, kteří rádi pracují s lidmi a mají v sobě alespoň kousek obchodního ducha. Zkušenosti z realitního trhu jsou výhoda, ne nezbytnost. Díky pravidelným interním školením budete do začátku vědět vše, co potřebujete.

Nemáme zrovna vypsané žádné pozice? Vždy hledáme ty správné lidi.

Nevěšte hlavu. Neustále hledáme ty správné lidi, kteří mezi nás zapadnou. Třeba i elektrikáře, instalatéry či domácí kutily. Napište nám, co umíte a spolu s vaším životopisem a fotografií vše pošlete na e-mail:​ kariera%at%vitom.cz.

Marketingový manažer – Brno

Do týmu brněnské centrály VITOM realitní ekosystém hledáme zkušeného markeťáka, který dokáže plnit svůj hlavní úkol – přinášet kvalitní leady obchodníkům, zviditelňovat značku VITOM realitní ekosystém a co nejvíce podpořit obchod firmy.

Jsme česká realitka, kterou před 15 lety založili dva kamarádi Viktor a Tomáš. Jako první na českém trhu jsme nabídli klientům službu Garantovaný nájem, která majitelům nemovitostí garantuje pravidelný výnos z pronájmu a přebírá za ně veškerou péči o nemovitost i nájemníky. V současné době spravujeme téměř 1000 nájemních bytů a chceme se do 5 let starat o další 2500. Vybudovali jsme celý ekosystém realitních produktů a služeb, díky kterému dokážeme vyřešit jakékoliv potřeby klientů týkající se správy majetku či bydlení na jednom místě, od nalezení domova na pronájem, přes koupi, prodej či správu nemovitostí, až po možnost investování do realit. 
 

Proč by Tě měla práce na této pozici zajímat

Máš zkušenosti s vedením agentur, umíš napsat brief, ale také vyžadovat kvalitní výstupy a dodržování termínů? Pokud se navíc taky vyznáš v analytice, umíš vyhodnotit čísla kampaní a udělat rychlé rozhodnutí, tak Tě kromě super ergonomické židle a zdravých dobrot v kavárně naší kanceláře, bude asi nejvíc bavit toto:
 
  • Budeš vytvářet kreativní kampaně a aplikovat novou vizuální identitu
    Minulý rok jsme prošli velkou proměnou a vytvořili značku VITOM realitní ekostém i její nový vizuální styl. Postupně budeš novou identitu propisovat do různých komunikačních kanálů a materiálů.
  • Datové analýzy budeš sypat z rukávu
    Kreativní složku práce vyvážíš analýzou dat a reportingy, protože chceš mít jasné povědomí o výsledcích své práce. Rádi si práci ulehčujeme, a proto automatizujeme, co se dá, a taky jsme mákli na CRM a nastavení nejrůznějších digitálních pomocníků. K rychlé interpretaci dat Ti poslouží Raynet, DataStudio, Smatrmailing, GA4ky i další Buisness Integligence nástroje.
  • Nebudeš na to sám/sama
    Zní to jako kopa práce. Ty budeš mít ale k ruce copywritera, specialistu na socky, PPC agenturu, externího artdirectora i grafiky. Jsi hlava, která bude vše řídit a zodpovídat za výsledek. Do začátku od nás dostaneš intenzivní zaškolení, ale tím to nekončí. Makáme na sobě pořád, takže nejrůznější školení jsou téměř na týdenním pořádku.
  • Tvoje práce bude mít vyšší smysl
    Naší misí je inspirovat k lásce a péči o prostředí, ve kterém žijeme. Do roku 2035 chceme vytvořit 1000 ekobytů příjemných pro život – v krásném prostředí a z udržitelných a zdravotně nezávadných materiálů. První ekobyty budou již brzy hotové. 

Co tě na této pozici čeká?

  • Budeš mít na starosti exekuci marketingového plánu, v online i offline kanálech
  • Analyzování výsledků kampaní a jejich optimalizaci
  • Hledání nových způsobů získání leadů a jejich realizaci
  • Šíření povědomí o VITOM realitním ekosystému a hlavní službě Garantovaný nájem
  • Blízká spolupráce s týmem obchodníkům a kolegy ze Zákaznického servisu
  • Řízení externích dodavatelů – copywritera, PPC agenturu a další dodavatele, budeš jim zadávat plány, úkoly a požadovat po nich výsledky  
  • Ze začátku budeš pracovat hlavně na centrále, musíme se dobře poznat. Později možnost občasné práce na dálku


Jak by mohla vypadat tvoje práce ve VITOMu:

Ve struktuře firmy spadáš přímo pod spolumajitele firmy Tomáše Suchomela, ale úzce budeš také spolupracovat s obchodním ředitelem Viktorem Mejzlíkem a týmem obchodníků.
Schválený marketingový plán realizuješ dle domluvených priorit a definované role buďto vlastními silami nebo ve spolupráci s externími dodavateli. Tvůj den může vypadat takto:
 
  • Call s PPC agenturou nad výkonem kampaní za minulý měsíc.
  • Společné vyhodnocení. Následuje tvé rozhodnutí o dalších krocích a úpravách kampaní.
  • Kontrola výkonu webů www.vitom.cz a www.garantovanynajem.cz. Návrh úprav a jejich nacenění ve spolupráci s externí agenturou.
  • Měsíční firemní porada, na které zhodnotíš výkon marketingu za minulý měsíc a nasdílíš plány na další měsíc.
  • Příprava mediálního plánu pro offline aktivity.
  • Naplánování blogových článků na web ve spolupráci s obchodním oddělením a jejich recyklace na sociálních sítích. 
  • Zadání schváleného obsahu copywriterovi.

Jaké dovednosti by ti neměly chybět?

  • Máš za sebou pár let zkušeností v marketingu, ideálně 3-5 let, buď v reklamní agentuře nebo na straně brandu
  • Umíš číst a interpretovat data v nástrojích digitálního marketingu GA4, Google Ads, Sklik, Meta Business Manager, LinkedIn
  • Nebojíš se práce s tabulkami a dělat rozhodnutí na základě analýzy dat
  • Dokážeš spravovat webové rozhraní a posouvat web k vyššímu výkonu
  • Poradíš si s tvorbou e-mailových kampaní a jejich vyhodnocením
  • Poznáš kvalitní text a umíš dát zpětnou vazbu copywriterovi
  • Umíš zadat práci agentuře i grafikovi
  • Po zaškolení si převezmeš strategické úkoly a začneš určovat priority práce marketingu


Budeme nadšeni, pokud: 

  • Máš skvělý time management – dodržování termínů je pro tebe hračka 
  • Máš fokus na výsledek a dodržování dohod
  • Neustále se vzděláváš, protože víš, že marketing nikdy nespí 


Co ti nabízíme? 

  • Plat 45 000–60 000 Kč dle tvých zkušeností
  • Práci na HPP nebo IČO na plný úvazek
  • Možnost profesního i osobního růstu prostřednictvím pravidelných školení
  • Podporu, ale i upřímnou zpětnou vazbu na tvoji práci 
  • Super moderní ekologické kanceláře a ergonomicky vybavené pracovní místo
  • Fresh bar a veganské občerstvení přímo ve firmě
  • Partu super kolegů, kteří si umí vycházet vstříc 
  • Práci pro uvědomělou firmu s pozitivním přesahem do života lidí i planety
  • Bydlení za zvýhoděnou cenu nájmu, pokud hledáš nový domov 
  • Typologii osobnosti pro lepší poznání sebe sama
  • Multisport kartu 

Chceš se dozvědět vědět víc o lidech a firmě?


Chceš se s námi potkat?  Pošli nám svůj životopis prostřednictvím formuláře nebo na e-mail kariera@vitom.cz. Budeme rádi, když také napíšeš něco o sobě. Třeba, čeho se Ti v marketingu již podařilo dosáhnout a kam chceš svoji kariéru dále nasměrovat. Budeme těšit na viděnou. 

EXCELENTNÍ OBCHODNÍK a budoucí manažer obchodního týmu – Brno

Do týmu brněnské centrály VITOM realitní ekosystém hledáme obchodníka par excellence, který:

  • chce najít novou životní výzvu v perspektivním oboru.
  • má rád face-to-face obchod (a doteď nemuselo jít pouze o reality).
  • má zájem se podílet na rozvoji nových obchodních procesů.
  • vidí všude povalující se příležitosti k obchodu a hromady peněz a když je do firmy přinese, chce být dobře odměněn.


Jsme progresivní česká realitka, kterou před 15 lety založili dva kamarádi Viktor a Tomáš. Jako první na českém trhu jsme nabídli klientům službu Garantovaný nájem, která majitelům nemovitostí garantuje pravidelný výnos z pronájmu a přebírá za ně veškerou péči o nemovitosti i nájemníky. V současné době spravujeme téměř 1000 nájemních bytů a chceme se do 5 let starat o další 2500. Vybudovali jsme celý ekosystém realitních produktů a služeb, díky kterému ty jako obchodník dokážeš vyřešit jakékoliv potřeby klientů týkající se správy majetku či bydlení na jednom místě, od nalezení domova na pronájem, přes koupi, prodej či správu nemovitostí, až po možnost investování do realit. 


Proč by Tě měla práce na této pozici zajímat

Máš spoustu zkušeností, ale taky nápadů na obchod, které nebylo možné realizovat? V tuto chvíli má realitní tým VITOMu 5 obchodníků, kteří jsou velmi talentovaní a šikovní. Chybí nám však skuteční senioři, kteří by v koooperaci s majiteli tvořili nové obchodní procesy, systematicky pomáhali dostat know-how do týmu a byli příkladem pro juniory lidsky i obchodními výsledky. 

Proto zakládáme Centrum obchodní excelence a Ty můžeš být u toho: 
  • Hledáme 3 excelentní obchodníky, kteří 
    • budou nějaký čas nasávat zajeté procesy a postupy z pozice obchodníka, 
    • poté začnou tvořit nové obchodní strategie spolu s majiteli společnosti
    • a vybudují si vlastní realitní tým.


Dostaneš možnost vytvářet nové obchodní strategie

Obchod není statická disciplína. Trh realit se neustále mění a na jeho potřeby je třeba okamžitě reagovat. Být klasickým makléřem již nestačí. Naší obchodní vizí je, aby se každý obchodník VITOMu stal realitním průvodcem svých klientů a dokázal jim poradit s jakýmkoliv životním rozhodnutím týkajícím se realit. Co pro naplnění této vize již děláme?
  • Neustále vyhodnocujeme obchodní příležitosti v CRM systému Raynet
  • Školíme se v obchodních dovednostech přímo od zakladatelů firmy i externích trenérů
  • Pilujeme denní rutinu a všeobecnou disciplínu obchodníka
  • Pořádáme brainstormingy s majiteli a obchodním týmem
  • Nasloucháme našim klientům, známe jejich životní scénáře a máme co nabídnout
  • Propojujeme odborníky na realitním trhu – architekty, stavební firmy, developery, finanční poradce a další. 
I Ty máš nápady, jak obchod v realitách posunout? Dostaneš příležitost vše vyzkoušet. 


Vytvoříš si vlastní obchodní tým

Chceš předat nabyté zkušenosti a postavit si vlastní obchodní oddělení? Výborně, přesně takového obchodníka k sobě hledáme. Co Ti to přinese:
  • možnost stát se inspirativním vůdcem – začneš předávat své know-how juniornějším obchodníkům a tvořit s námi novou generaci férových makléřů, kteří jednají eticky, naslouchají potřebám svých klientů a naplňují vizi společnosti
  • radost a také podíl z úspěchu lidí, které povedeš ke skvělým výsledkům
  • získáš osobní svobodu místa a času, kdy budeš schopen vést svůj bussiness odkudkoli na svět


Dobře si vyděláš

Stále budeš mít vlastní obchody, protože neztratit kontakt s lidmi, jejich potřebami a realitou každodenního obchodu, je gró know-how každého dobrého obchodníka. A šikovní lidé si u nás vydělají nadprůměrné peníze.
  • tvoje obchodní výsledky budou vždy příkladem pro tvůj tým
  • zároveň budeš generovat odměnu i z výsledků svého týmu
  • neomezený výdělek – můžeš se stát podílníkem na vykoupených nemovitostech, získat rentu díky péči o stávající klienty, budeš mít současně mít neomezený přísun k inovacím v oblasti technologií, ale i duševního rozvoje, jímž se jako firma zabýváme 


Tvoje práce bude mít vyšší smysl

Misí společnosti VITOM realitního ekosystém je inspirovat k lásce a péči o prostředí, ve kterém žijeme. Do roku 2035 chceme vytvořit 1000 ekobytů příjemných pro život – v krásném prostředí a z udržitelných a zdravotně nezávadných materiálů. První ekobyty budou již brzy hotové.

Co tě na této pozici čeká?

  • Ve fázi učení to bude běžná agenda obchodníka:
  • Vyřídíš prodej domu, který klient zdědil.
  • Doporučíš klientovi byt na investici, zrealizuješ koupi tohoto domu a obsadíš jej Garantovaným nájmem, tzn. vybereš vhodné podnájemníky. Peníze z výnosu z nájmu pomůžeš vhodně investovat.
  • Realizuješ schůzky s majitely bytů – osobně či online.
  • Odhaduješ ceny tržního nájmu a reálného zisku z pronájmu. 
  • Sjednáváš takovou cenu za službu Garantovaný nájem, která dává smysl oběma stranám:
  • Majitel je bez starostí o byt za přijatelnou cenu 
  • VITOM vydělá tolik, aby pokryl případná rizika při poškození nebo neobsazení bytu
  • Uzavíráš nájemní smlouvy na 2–10 let.

V rámci fungování Centra obchodní excelence budeš postupně plnit tyto úkoly:
 
  • Dokážeš vytipovat místa pro posun a inovaci a ty pak společně s námi realizovat
  • Vytvoříš pod sebou tým obchodníků, které budeš motivovat a inspirovat, o jejich vzdělání se postará firma
  • Předáváš zakázky, které pro tebe už nebudou dostatečně velké, zábavné nebo zajímavé do svého týmu a tím získáváš čas na větší akce
  • Odvádíš 100% kvalitní práci a jdeš příkladem


Jak může vypadat tvůj běžný den ve VITOMu:

Ve struktuře firmy spadáš přímo pod obchodního ředitele firmy Viktora Mejzlíka, který se bude starat o tvůj osobní i profesní rozvoj, odměňování i zpětnou vazbu na tvé obchodní výsledky. 
 
  • Posnídáš s kolegy na pravidelné pondělní snídani.
  • Poté se setkáš s kolegy ze Zákaznického a Technického servisu a s účetními na mezidivizním setkání, na kterém proberete společná témata. 
  • Pak vyrazíš do terénu a zhruba polovinu dne trávíš na schůzkách s klienty, majiteli nemovitostí či lidmi hledajícími domov.
  • Jako člen managementu firmy si dáš pravidelný statusový call s vedením firmy a nasdílíš obchodní výsledky za předchozí týden.
  • Večer vyhodnotíš statistiky svého týmu, rozdáš pochvaly, nebo motivaci obchodníkům a děláš strategická rozhodnutí na základě průběžných výsledků.


Jaké dovednosti by ti neměly chybět?

  • Ve světě obchodu už se pohybuješ nějaký pátek, tzn. máš alespoň 5 let zkušeností.
  • Umíš číst a interpretovat data z obchodních a CRM nástrojů typu Raynet.
  • Nebojíš se práce s tabulkami a dělat rozhodnutí na základě analýzy dat.
  • Umíš se držet nastavených procesů, zároveň nad nimi ale také konstruktivně přemýšlet.
  • Jsi dobrý stratég a vyjednavač, současně přijímáš i názory druhých a umíš udělat správné rozhodnutí. .

Budeme nadšeni, pokud ti nechybí: 

  • Vysoké cíle. Kdo chce být úspěšný v obchodě, musí mít silný vnitřní motor. Na začátku stačí chtít peníze, časem zjistíš, že peníze jsou jen energie, kterou je dobré použít k něčemu opravdu hodnotnému.
  • Zájem o lidi. Pokud se přirozeně zajímáš o druhé, v obchodu se Ti bude dařit, protože snadněji zjistíš, co klient skutečně potřebuje a pak mu to jen dodáš.
  • Odvaha. Obchodník toho vlastně nemusí moc vědět, stačí mít odvahu narovinu se zeptat se klienta, zda naše produkty chce.
  • Elegance. Tvé vystupování by mělo být přirozené, příjemné a Tvůj vzhled by se měl líbit všem. Zkrátka jsi elegantní slovem i na pohled.
  • IT znalosti. Chceš-li uspět v obchodě, musíš využívat moderní technologie a musíš se je naučit mít rád, tak to prostě je. Piš rychle na PC, používej moderní aplikace, drž tempo s dobou. Pak budeš mít mnohem víc času na reálný obchod.
  • Pokora. Obchodníci u nás jsou úspěšní. Pokud nebudeš pokorný, můžeš zakrnět a pak náhle spadnout, protože začneš věřit jen svojí pravdě a přestaneš tak růst, rozvíjet se a tvořit dobré vztahy. Proto ať už budeš jakkoliv úspěšný, vždy buď pokorný, stále se uč a vnímej své okolí. Úspěch je velmi křehký.


Další předpoklady:

  • Vlastníš řidičský průkaz
  • Živnost na realitní činnost – máš možnost našeho ručení, ale během roku si uděláš vlastní zkoušky


Co ti nabízíme? 

  • Standardně si u nás juniorní obchodník vydělá okolo 80 000,- měsíčně, ale výdělek seniorního obchodníka by měl být násobně větší. 
  • Práci na IČO na plný úvazek
  • Absolutní časovou volnost – účastníš se jen několika společných setkání s kolegy za měsíc, takže máš čas na obchod.
  • Administrativní pomoc od asistentky a back office oddělení. 
  • Podporu, ale i upřímnou zpětnou vazbu na tvoji práci. 
  • Možnost profesního i osobního růstu prostřednictvím pravidelných školení.
  • Pohyblivé pracovní místo a zázemí kdykoli zrovna budeš v kanceláři.
  • Partu super kolegů, kteří si umí vycházet vstříc. 
  • Fresh bar a veganské občerstvení přímo v kanceláři.
  • Práci pro uvědomělou firmu podnikající s pozitivním přesahem do života lidí i planety.
  • Bydlení za zvýhodněnou cenu nájmu, pokud hledáš nový domov
  • Typologii osobnosti pro lepší poznání sebe sama
  • Multisport kartu 


Chceš se dozvědět vědět víc o lidech a firmě?

Chceš se s námi setkat?  Pošli nám svůj životopis prostřednictvím formuláře nebo na e-mail kariera@vitom.cz. Budeme rádi, když napíšeš něco o sobě. Třeba, čeho se Ti v obchodu již podařilo dosáhnout a kam chceš svoji kariéru dále nasměrovat. Budeme těšit na viděnou. 

Specialista vyúčtování energií a služeb/účetní

Jsi detailista, který si libuje, když všechno sedí do poslední tečky a do posledního čísílka? Miluješ, když věci mají řád, logiku a dávají smysl? Umíš odhalit chybu tam, kde si jí ostatní vůbec nevšimnou? 

Tak to bychom si mohli rozumět. Naše brněnská centrála VITOM realitního ekosystému posiluje svůj tým o Specialistu vyúčtování a služeb, který spolu se seniorním kolegou Liborem bude mít na starost správné a včasné zpracování vyúčtování pro naše klienty. 
 

Co u nás budeš dělat:

  • Zajišťovat si – ve spolupráci s kolegy, případně dodavateli a SVJ – všechny podklady potřebné pro vyúčtování
  • Kontrolovat správnost hrazených záloh a nastavení evidenčních listů
  • Zpracovávat vyúčtování služeb a odesílat ho našim klientům
  • Vyřizovat reklamace a dotazy týkající se vyúčtování
  • Učit se – setkáš se se všemi možnými způsoby vyúčtování, každý dům, každý byt a tím i každé vyúčtování tak budou jedinečné
 
Co od tebe potřebujeme:
  • Skvěle se orientuješ v MS Office, hlavně v Excelu
  • Nechybí ti logické myšlení ani selský rozum
  • Kamarádíš s čísly a tabulkami, jsi analytik, logik, matematik
  • Je ti vlastní pečlivost a trpělivost, umíš najít chybu tam, kde ji ostatní nevidí
  • Máš ve věcech pořádek, práci si umíš zorganizovat
  • Znáš potřebné zákony nebo jsi ochoten se je doučit

Co s námi získáš:

  • Práci na 30 až 40 hodin, pokud máš zkušenosti i s účetnictvím, je možnost rozšíření na plný úvazek
  • Pružná pracovní doba – po zapracování možnost částečného home office
  • Podporu, ale i upřímnou zpětnou vazbu na tvoji práci – jednáme spolu na rovinu, umíme pochválit, ale taky se ozvat, když se nám něco nelíbí 
  • Partu super kolegů, kteří tě nikdy nenechají ve štychu – spojují nás stejné hodnoty, podle kterých žijeme jak v pracovním, tak v soukromém životě  
  • Pravidelné vzdělávání – budeš se školit v komunikaci, v time managementu nebo třeba v socionice 
  • Super moderní ekologické kanceláře, které jsou v souladu s naší vizí a vypadají přesně tak, jak jsme si je vysnili 
  • Kavárnu a vegan bistro přímo na pracovišti – zdravé občerstvení, která tě „nakopne” do další práce, budeš tak mít kdykoli po ruce 
Zaujali jsme tě? Pak na nic nečekej a rovnou se nám ozvi. Pošli nám o sobě pár slov na kariera@vitom.cz a my se ti obratem ozveme zpět. Připoj prosím také tvůj životopis s fotografií.  
 

Správce nemovitostí – Praha

Láká tě práce v terénu? Oplýváš skvělými komunikačními schopnostmi a nebojíš se je použít? Jsi aspoň trochu technický typ? Pak čti dál.

Máme pro tebe práci, kde se ti všechno z toho bude hodit. Zrovna totiž rozšiřujeme náš tým o pozici Správce nemovitostí, který bude spravovat byty v našem portfoliu.

Co u nás budeš dělat:

  • Předávat a přebírat byty – a dohlížet na to, že budou v perfektním stavu
  • Řešit drobné opravy – jestli jsi tak trochu „kutil“, máš vyhránoVyřizovat dokumentaci k bytu – nezbytná administrativa tě ani tady nemine
  • ​​​Komunikovat se stávajícími dodavateli – a vyhledávat nové


Co od tebe potřebujeme:

  • Máš technické vzdělání nebo praxi v oboru – ideálně ve stavebnictví nebo v interiérovém designu
  • Moderní technologie jsou tvůj kamarád, ne úhlavní nepřítel
  • Jsi mistr v komunikaci – při práci s lidmi to budeš potřebovat
  • Práci umíš perfektně zorganizovat – a to nejen tu svou
  • Uvažuješ systematicky a logicky, používáš zdravý selský rozum
  • Jen tak něco tě nerozhází, jsi optimista a s týmem táhneš za jeden provaz


 Co s námi získáš:

  • Peníze – opravdu šikovné lidi umíme náležitě ocenit 
  • Práci na HPP 
  • Podporu, ale i upřímnou zpětnou vazbu na tvoji práci – jednáme spolu na rovinu, umíme pochválit, ale taky se ozvat, když se nám něco nelíbí 
  • Partu super kolegů, kteří tě nikdy nenechají ve štychu – spojují nás stejné hodnoty, podle kterých žijeme jak v pracovním, tak v soukromém životě  
  • Pravidelné vzdělávání – budeš se školit v komunikaci, v time managementu nebo třeba v socionice 
  • Super moderní ekologické kanceláře, které jsou v souladu s naší vizí a vypadají přesně 
    tak, jak jsme si je vysnili
  • Kavárnu a zdravé bistro přímo na pracovišti – zdravé občerstvení, která tě „nakopne” 
    do další práce, budeš tak mít kdykoli po ruc
  • 20 dní dovolené a 3 sick days, které můžeš využít, když se nebudeš cítit dobře 
  • Zvýhodněné bydlení – po 3 měsících si můžeš pronajmout byt z našeho portfolia za zvýhodněných podmínek 
  • Typologii osobnosti – skrze ni poznáš svoje možnosti a talenty a zorientuješ se lépe nejen v sobě, ale i v lidech kolem 
Zaujali jsme tě? Pak na nic nečekej a rovnou nám o sobě dej vědět. Pošli nám o sobě pár slov na kariera@vitom.cz a my se ti obratem ozveme zpět. Připoj prosím také tvůj životopis s fotografií.  

Obchodník pro GarantovanyNajem.cz – Brno, Praha

Pro brněnský a pražský obchodní tým hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude nabírat byty majitelů do služby GarantovanyNajem.cz. Jde o práci na plný úvazek. Bude v ní spousta komunikace se zákazníky, ježdění na schůzky, ale také hodně radosti z uzavřených obchodů, protože o službu dlouhodobého pronájmu je velký zájem. 
 

Jak služba GarantovanyNajem.cz funguje? 

Majitelé bytů pronajímají byt nám a my dalším podnájemníkům: 

  • Platíme včas a pravidelně – bez výjimky, i když je byt neobsazený 
  • Staráme se o byt – řešíme havárie, opravy, výmalbu i vyúčtování energií
  • Vybíráme slušné podnájemníky – byt kontrolujeme, protože jej chceme vrátit v pořádku 
 

Úkolem obchodníka pro GarantovanyNajem.cz je:  

  • Sjednání schůzky s majitelem bytu – osobně či on-line
  • Odhad ceny tržního nájmu a reálného zisku z pronájmu
  • Sjednání ceny za službu GarantovanyNajem.cz, která dává smysl oběma stranám: 
    • Majitel je bez starostí o byt za přijatelnou cenu
    • GarantovanyNajem.cz vydělá tolik, aby pokryl případná rizika při poškození nebo neobsazení bytu 
  • Uzavření nájemní smlouvy na 2–10 let.  


Výsledkem práce obchodníka je nabraný byt do služby GarantovanyNajem.cz

Nejprve se naučíš nabrané byty správně pronajímat. Potřebujeme, abys porozuměl realitnímu trhu. Poté absolvuješ intenzivní školení obchodních dovedností a začínáš pracovat na pozici obchodníka pro dlouhodobý pronájem. Kontakty na majitele získáváš od kolegů z marketingového oddělení. Tvou odměnu můžeš navýšit i vlastní aktivitou. 

Koho hledáme do týmu? 

  1. Dobrého člověka, kterého baví dennodenně komunikovat s lidmi a je dostatečně empatický k příběhům a potřebám svých klientů. 
  2. Obchodníka s alespoň základní znalostí realitního trhu, který bude sdílet hodnoty a vize služby GarantovanyNajem.cz a bude je umět předat zákazníkům. 
Tvoje obchodní dovednosti vybrousí k dokonalosti majitelé firmy Viktor a Tomáš, kteří osobně dohlížejí na rozvoj kompetencí a znalostí každého z obchodníků.  
 

Co požadujeme:

  • Praxe na obdobné pozici (obchodník) výhodou
  • Práce s Excellem a dalšími programy MS Office
  • Skvělá komunikace (ne jen nebát se telefonovat, ale telefonovat rád)
  • Preciznost až puntičkářství, systematičnost a logické myšlení
  • Umět si dohledat informace a zorganizovat čas
  • Samostatnost
  • ŘP sk. B
  • Aktivní angličtina (s přehledem se domluvíš, žádný google překladač)

Co ti můžeme nabídnout? 

  • Různorodost. Každý den bude jiný. 
  • Svobodu a pohyb. Část dne budeš trávit v kanceláři, část schůzkami.
  • ​Školení, teambuildingy, podporu, ale taky upřímnou zpětnou vazbu na tvoji práci. 
  • Super partu, ve které to klape a lidé si umí vycházet vstříc. 
  • Práci na živnostenský list.
  • Ohodnocení formu fixní mzdy s variabilní a motivační složkou. 
  • Volnou pracovní dobu, sick days.
  • SIM kartu i pro osobní účely. 
  • Příjemné pracovní prostředí. 
  • Firemní auto. 
  • Mladý ječmen na podporu zdraví a vitality. 
 

Jaká bude tvoje odměna za práci? 

  • Fixní mzda s variabilní složkou 
  • ​Motivační složka
  • Provize 

A jak práce obchodníka u nás ve firmě vypadá? To ti popíše přímo náš obchodní ředitel Viktor. Rozhovor s ním si můžeš přečíst zde:

Obchodníci musí být oporou v jakékoli životní situaci


Co potřebujeme proto, abychom se potkali?  

Pošli e-mail na kariera%at%vitom.cz s předmětem Obchodník pro GarantovanyNajem.cz Brna/Praha, ve kterém nám napíšeš, proč zrovna ty bys u nás měl pracovat. Připoj prosím také tvůj životopis s fotografií.  

Senior specialista klientského servisu s angličtinou – Brno

Baví tě komunikovat s lidmi a umíš naslouchat? Dokážeš být kreativní ve smyslu nacházení všemožných řešení a cest, jak vyřešit výzvu, před kterou stojíš? Slovo „nedokážu“ není ve tvém slovníku?  

Ahoj, já jsem Michal. Jsem vedoucí klientského servisu ve VITOM realitním ekosystému a hledám k sobě moji budoucí pravou ruku. Pokud jsi na všechny výše uvedené otázky odpověděl (nebo odpověděla) ANO, uspokojí tě do začátku odměna 30 000–33 000 Kč, pojďme se potkat. 

Jsme VITOM realitní ekosystém. Na realitní trh jsme jako první přišli s produktem Garantovaného nájmu, který změnil způsob pronajímání nemovitostí v ČR. V současnosti spravujeme skoro 1000 nájemních bytů a chceme jich dalších 4000. Vybudovali jsme silný ekosystém služeb, díky kterému umíme vyřešit vše ohledně realit na jednom místě. Podnikáme vědomě a k udržitelnému přístupu inspirujeme i ostatní.   

Co tě na této pozici čeká: 

Nemusíš mít zkušenost s prací v nemovitostech. Hledám člověka, který se nebojí zvedat telefony a je každý den připraven naslouchat lidem a jejich potřebám. Starat se budeš o naše klienty z řad majitelů bytů v Garantovaném nájmu, ale i podnájemníky, kteří v jejich bytech bydlí.  
  • Nejprve musíš poznat náš produkt, naše služby a pravidla týkající se pronajímání bytů. Buď bez obav, vše se naučíš v rámci náborového poznávacího období. 
  • Tvým hlavním úkolem bude nacházení odpovědí na otázky klientů. Sto lidí, sto různých dotazů. 
  • Velkou část požadavků máme odžito. Takže odpovědi najdeš v našich manuálech a postupně vše dostaneš do krve.  
  • Na řešení nových výzev zkusíš prostě najít odpověď s kolegy či nejrůznějšími úřady. Pokud si stále nebude jistota, doladíme to spolu k dokonalosti. Budeš mít moji 100% podporu.  


Jaké dovednosti by ti neměly chybět: 

  • Otevřená hlava i srdce a radost z komunikace s klienty, ať už po telefonu, osobně či e-mailem 
  • Zkušenost alespoň 1 rok na pozici spojené s komunikací s klienty 
  • Komunikuješ lidsky, ale přitom profesionálně  
  • Domluvíš se anglicky – celých 20 % našich klientů jsou cizinci, takže angličtinu budeš používat téměř na denní bázi 
  • Jsou pro tebe důležité nejen dobré výsledky, ale i dobré vztahy  
  • Máš ve věcech i v úkolech pořádek 


Budeme nadšeni pokud:

  • Dotahuješ – pro každý úkol je třeba nají řešení a dodržet termín dohodnutý s klientem 
  • Zachováš si pozitivní přístup, ať se děje, co se děje J 
  • Rád/a se vzděláváš, protože růst nás posouvá, činí šťastnějšími a dobře se nám spolu pak pracuje 

Co ti nabízíme?

  • Plat 30 000–33 000 Kč dle tvých zkušeností  
  • Profesní i osobní růst díky pravidelným školením 
  • Podporu, ale i upřímnou zpětnou vazbu na tvoji práci  
  • Super moderní ekologické kanceláře a ergonomicky vybavené pracovní místo 
  • 20 dní dovolené a 3 sick days, které můžeš využít, když se nebudeš cítit dobře  
  • Práci pro uvědomělou firmu s pozitivním přesahem do života lidí i planety 
  • Vlastní firemní kavárnu s vynikající kávou a veganskými dobrotami 
  • Partu super kolegů, kteří si umí vycházet vstříc  
  • Zvýhodněné bydlení – po 3 měsících si můžeš pronajmout byt z našeho portfolia za zvýhodněných podmínek  
  • Multisport kartu  
  • Práci na HPP  
  • Typologii osobnosti  


Jak by mohla vypadat tvoje práce ve VITOMu: 

Budu tvým vedoucím v Divizi Produkce, pod kterou spadá i klientský servis. Gró tvojí práce bude komunikace s klienty, občas se budeš účastnit společných porad a hodně často se budeš vzdělávat v komunikačních dovednostech. Tvůj den může vypadat například takto: 
  • ​V pondělí začneš společnou snídaní s kolegy
  • Poté budeš zpracovávat nové požadavky klientů, které ti spadnou na e-mail předchozí večer 
  • Každý požadavek pečlivě zapíšeš do interního systému, aby o něm věděli kolegové, kterých se týká 
  • Zúčastníš se porady s kolegy z Technického oddělení, obchodníky a účetní 
  • Zkontroluješ platby nájmů a připomeneš termíny neplatičům 
  • Odskočíš si na dvouhodinové školení Krizové komunikace 
  • ​Do toho ti občas zavolá klient s urgentní výzvou, která je potřeba okamžitě řešit – např. podnájemníkovi nejdou otevřít garážová vrata 

Chceš se dozvědět víc o lidech a firmě? 

Máš o tuhle práci zájem? Pošli nám svůj životopis prostřednictvím formuláře nebo na mail kariera@vitom.cz. Napiš taky něco o sobě a proč bys u nás chtěl/a pracovat. A my se budeme těšit na viděnou. 

Nenašli jste odpovídající pozici? Nevadí, dejte nám o sobě vědět.

Rádi jednáte s lidmi, líbí se vám naše služba a chcete přiložit ruku k dílu? Neustále hledáme ty správné lidi, kteří mezi nás zapadnou. Třeba i elektrikáře, instalatéry či domácí kutily. Napište nám, co umíte a spolu s vaším životopisem a fotografií vše pošlete na e-mail: kariera%at%vitom.cz.
Rychlé seznámeníNapište řediteli